2014. június 1., vasárnap

ASZTROLÓGIAI ÁTTEKINTÉS (2014.06.02-06.08-ig)

                           

Hetünket az Oroszlán Hold tüzesen lusta önérzeti átéléseivel kezdhetjük, amelyet jó, ha figyelemmel kísérünk. Lehetőleg lélegzetünk áramlásán keresztül kövessük önérzeti mozgatottságunkat, hiszen az Oroszlánban járó Holdnál könnyedén képzelhetjük magunkat királyi, illetve királynői szerepkörben. Ezzel mind addig nincs is probléma, amíg nem akarunk másokat az uralmunk alá vonni. Kerüljük a despota, hiú, másokon uralkodni vágyó önérzeti allűröket, és inkább gyakoroljunk önuralmat, illetve kifelé tekintve szervezési lehetőségek kínálkozhatnak. Mindazon által hetünket nyugalomban, harmóniában tölthetjük, hiszen most ismét csendesebb napok elé nézhetünk. Ezen időszakok igen alkalmasak arra, hogy szellemi gyakorlatokat rendszeresítsünk életünkben és felkészüljünk nehezebb időszakokra. Így elkerülhetővé, megoldhatóvá válhatnak olyan élethelyzetek, melyeket hagyományos körülmények között, szellemi gyakorlatok hiányában minden további nélkül letüdőznénk. 


Bár a csendesebb napok könnyedén feledtetik velünk a nehezebb időszakok próba tételeit, de ne feledjük, hogy az élet, egy folyamatos ciklikusságon alapuló folyamat. Tudjuk:”Tavasz -Nyár - Ősz – Tél-, és megint Tavasz…” Lehetőleg szakítsunk időt az önfigyelésre, hiszen ezen keresztül tudunk bepillantást nyerni a gondolati, érzelmi és az akarati tudatfolyamatainkba, melyek lelkünk összetevőit alkotják.

Megfigyelhetjük például, hogy gondolkodási folyamatunk inkább visszatérő ügyek felé kezd fordulni, hiszen a Merkuriusz - ennek jelölője-, ippeg hátráló mozgását kezdi a Rák zodiákus elején, és egészen Július 3-ig, az Ikrek zodiákus 24 fok, 30 fokpercéig hátrál vissza, jelezvén ezzel, hogy óvatosan közlekedjünk az élet területein, mert mostanság akadályokba ütközhetünk. Tapasztalhatjuk, hogy napi intézendőink lassabban fognak haladni előre, inkább olyan természetű ügyekkel foglalkozzunk, amelyek amúgy is aktuálisan visszatérnek, illetve nem intéztük el korábban valami oknál fogva. Június 17-ig javarészt a családi ügyek visszaköszönését tapasztalhatjuk, utána egyéb elmaradásainkban dúskálhatunk. Közlekedésünkben legyünk igen óvatosak, hiszen ezen időszak okozhat kellemetlen meglepetéseket. Az esetleges szél túlsúlyunkat csökkenthetjük macskagyökér, kakukkfű, édeskömény főzetével. Jótékony hűtő idegnyugtató még ezen felül, a friss citromfű áztatmánya, amely egy kis mézzel, és kakukkfűvel ötvözve, Pazar aromás itallehetőséget is kínál. Hétvégén hallgassunk megjelenő intuitív ötleteinkre, és igyekezzünk azokat beilleszteni a megvalósítandó feladataink közé. 

Amennyiben szeretnénk álomfigyelést végezni, úgy vasárnapra virradólag tegyük azt. Ehhez érdemes némi előkészületeket tenni: Szombat este lehetőleg ne vacsorázzunk és idejében feküdjünk le. Tereljük figyelmünket az orrnyíláson beáramló lélegzet érzetéhez, valamint készítsünk ágyunk mellé papírt és ceruzát. Elalvásunkat a lélegzetfigyelésével tegyük meg. Hagyjuk, hogy a lélegzet áramlása vezessen minket álmunkban. Amennyiben éjszaka beleébredünk álmunkba, úgy ízibe jegyezzük le, ami az eszünkbe jut, és feküdjünk vissza a lélegzet figyelés segítségével aludni. Amennyiben reggel ébrednénk álom közepette, úgy maradjunk mozdulatlanok mindaddig, amíg az álmot vissza nem göngyölítjük az elejére, vagyis, amíg az emlékezetünkbe vissza nem tér. Mindez után már csak értelmeznünk kell az álom szimbólumainkat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése